Ինչու՞ ենք վստահ, որ Աստվածաշունչը մինչև մեզ հասնելը չի փոխվել
Աստծո խոսքը՝ Աստվածաշունչը, կազմված է վաթսունվեց
գրքերից: Դրանցից երեսունիննը կազմում են Հին Կտակարանը, քսանյոթը՝ Նոր Կտակարանը:
Այս վաթսունվեց գրքերը հաճախ կոչվում են կանոնական կամ նախականոն գրքեր, քանի որ քրիստոնեական
եկեղեցին գտնում է, որ դրանց մեջ է ամփոփված Աստծո ճշմարիտ խոսքը՝ ճշմարտության կանոնը:
Մարգարեները, ավետարանիչները, առաքյալները
գրել են Աստվածաշունչը՝ առաջնորդվելով Աստծո ոգեշնչմամբ: Դրանից հետո, արտագրելու ընթացքում
Աստվածաշունչը ենթարկվել է որոշ աղավաղման: Այս երեևույթն էլ որպես «հիմք» է ծառայում
հետաքրքրասերների համար հարցնել, թե արդյո՞ք Աստվածաշունչը արտագրվելու ընթացքում չի
աղավաղվել այնքան, որ կորցնի է իր նշանակությունը որպես աստվածային ճշմարտություն:
Չե՞ որ բնագրերը չեն պահպանվել:
Բարեբախտաբար, աշխարհի տարբեր թանգարաններում
պահպանվում են Աստվածաշնչի բոլոր գրքերը
բազմաթիվ հնագույն ձեռագրերի տեսքով՝ արտագրված ամենատարբեր
ժամանակշրջաններում: Ձեռագրերի համեմատությունը
հնարավորություն է տալիս բացահայտել դրանց տարբերությունները, կամ, ինչպես երբեմն դրանք
անվանում են, վիճելի հատվածները՝ այն հատվածները, որոնք աղավաղվել են արտագրելիս: Սրա
վերաբերյալ կան մասնագետների, բանասերների, աստվածաբանների, տեքստաբանների բազմաթիվ
աշխատություններ:
Բոլոր ուսումնասիրությունների արդյունքում
ապացուցվել է, որ.
·
Նոր Կտակարանի յոթ ութերորդը լիովին համընկնում է բոլոր հին
ձեռագրերում:
·
Նոր Կտակարանի 12,5 % -ը կազմող տարբերությունները
մեծամասամբ ուղղագրական, քերականական սխալներ
են, վրիպակներ կամ բառերի տեղափոխություններ, որոնք ոչ մի կերպ չեն ազդում իմաստի վրա:
Իմաստի վրա ազդող տարբերությունները կազմում են Նոր Կտակարանի տեքստի մեկ վաթսուներորդ
մասը միայն, ըստ որում, այդ տարբերությունները
վերաբերվում են Ավետարանի միայն որոշ ոչ առանցքային
գաղափարների: Այսպիսով, Նոր Կտակարանի 98,3 %-ի հավաստիությունը որևէ կասկածի տեղիք չի
տալիս:
·
Հին Կտակարանի հավաստիությանը վերաբերվող բոլոր կասկածները փարատվեցին 1947 թ., երբ Պաղեստինում հայտնաբերվեցին «Մեռյալ
ծովի մագաղաթները», որ այլ կերպ անվանում են նաև Կումրանի մագաղաթներ: Դրանք Հին Կտակարանի
բոլոր գրքերի հնագույն ձեռագրեր են, արտագրված Ք.Ա. 2-րդ և 3-րդ դարերում: Դրանց տեքստերը
ամբողջությամբ համընկնում էին ավելի ուշ ձեռագրերի տեքստերի հետ: Սա վկայում էր այն
մասին, որ Հին Կտակարանի տեքստը արտագրելիս չի ենթարկվել բացարձակապես որևէ փոփոխության:
Բացատրվում է այդ փաստը Սուրբ Գիրքը սերնդե սերունդ փոխանցելու հարցում հին հրեական
դպիրների (արտագրողների) առանձնահատուկ նախանձախնդրությամբ:
·
Քրիստոնեական հավատի որևէ դավանաբանական, աստվածաբանական կամ
բարոյական սկզբունք հիմնված ՉԷ Աստվածնչի տեքստի տարընթերցումների (վիճելի հատվածների) վրա:
Комментариев нет:
Отправить комментарий